TFF 2. Lig’de mücadele eden Kastamonuspor’un Kulüp Başkanı Cengiz Aygün, takım için bağış kampanyası başlattı.
Birçok kesimden ilgi gören kampanyaya sanatçı Mustafa Topaloğlu da destek verdi.
Topaloğlu, Kastamonuspor Kulübü Başkanı Cengiz Aygün’ün başlattığı bağış kampanyasına 100 bin TL katkıda bulunduğunu sosyal medyadan yaptığı paylaşımla duyurdu.
“MECBUR KALIRSAM YUKARIDAN İSTERİM, UZAYDAN GÖNDERİRLER”
Mustafa Topaloğlu, paylaşımda, Kulüp Başkanı Aygün’ün Kastamonu’ya duyduğu büyük sevgi ve bağlılığa dikkat çekerek, şu ifadeleri kullandı:
Kastamonu’ya her türlü katkıyı sunmak bizim de görevimizdir. Bir Karadeniz takımı olarak Kastamonuspor’un şampiyon olması hepimizi mutlu eder. Cengiz başkanım güzel bir kampanya başlatmış. Bende kampanyaya 100 bin TL ile katılıyorum. Damlaya damlaya göl olur, damla büyür sel olur. O da denizlerde deniz, Karadeniz, okyanus olur. Hadi Kastamonuspor için birlikte bu kampanyaya katılalım ve Kastamonuspor’u şampiyon yapalım. Şayet benim Karadenizli hemşehrilerim bu kampanyayı desteklemezse, mecbur kalırsam yukarıdan isterim, uzaydan gönderirler. O zaman da hepimiz mahcup oluruz. Bizi uzaylılardan istemek durumunda bırakmayın.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Tiyatro dünyasının usta ismi Genco Erkal, son yolculuğuna Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi’nden, sevenlerinin dakikalarca süren alkışları eşliğinde uğurlandı
2114 kez okundu
2
Başkan Tugay: Çalışmalarımızı bilime dayalı yapacağız
2084 kez okundu
3
İzmir’in 2025-2029 Stratejik Planı için önemli adım
2029 kez okundu
4
Ekrem İmamoğlu, İstanbul İtfaiyesi’ni dışa bağımlı olmaktan kurtaracak ‘Temiz Hava Solunum Cihazı Test ve Bakım Merkezi’ açılışında konuştu
2008 kez okundu
5
Selçuklu Belediyesi’nden Tarihe Bir Vefa Örneği Daha: Tarihi Hemşirelik Binası ‘Ayakta Fizik Tedavi ve Geleneksel Tamamlayıcı Tıp Merkezi’ Olarak Hizmete Açıldı
1999 kez okundu