Burak Yılmaz, Şampiyonlar Ligi’nin yeni formatını eleştirerek, “Yeni formatta kolay rakiplerin olduğu bir sistem olduğunu düşünüyorum. Maçların kolaylaşması beni hayal kırıklığına uğrattı. Oyuncular robot değil, eski sistemde 6 maç oynanırken şimdi 8 maça çıktı. Bu da performansların düşmesine ve sakatlıkların artmasına sebep oluyor” dedi.
TRT Spor’a konuşan Yılmaz, Avrupa’daki temsilcilerimize ilişkin de değerlendirmelerde bulundu. Galatasaray’ın UEFA’da sonuna kadar gideceğini, Fenerbahçe’nin gruptan çıkacağını ifade eden Yılmaz, Beşiktaş’ın zor zamanlar geçirdiğini belirtti. Ayrıca, “Başakşehir iki maçını kazanırsa gruptan çıkacaktır. Tüm temsilcilerimize başarılar diliyorum” dedi.
Osimhen ve Edin Dzeko”nun performanslarını öven Yılmaz, “Osimhen çok iyi bir santrafor. Türkiye’de olması ligimiz için çok önemli. Dzeko ise saygı duyulası bir performans sergiliyor, her koşulda gol katkısı veriyor” ifadelerini kullandı.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Tiyatro dünyasının usta ismi Genco Erkal, son yolculuğuna Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi’nden, sevenlerinin dakikalarca süren alkışları eşliğinde uğurlandı
2114 kez okundu
2
Başkan Tugay: Çalışmalarımızı bilime dayalı yapacağız
2084 kez okundu
3
İzmir’in 2025-2029 Stratejik Planı için önemli adım
2029 kez okundu
4
Ekrem İmamoğlu, İstanbul İtfaiyesi’ni dışa bağımlı olmaktan kurtaracak ‘Temiz Hava Solunum Cihazı Test ve Bakım Merkezi’ açılışında konuştu
2008 kez okundu
5
Selçuklu Belediyesi’nden Tarihe Bir Vefa Örneği Daha: Tarihi Hemşirelik Binası ‘Ayakta Fizik Tedavi ve Geleneksel Tamamlayıcı Tıp Merkezi’ Olarak Hizmete Açıldı
1999 kez okundu