
ABD, tarihinin en büyük yangın felaketiyle savaşıyor.
Los Angeles şehrinin küle döndüğü yangında bilanço artıyor.
Bu kapsamda hayatını kaybedenlerin sayısı yükseldi.
ÖLÜ SAYISI 25 OLDU
Yetkililer, ABD’nin Los Angeles şehrinde çıkan orman yangınları nedeniyle 25 kişinin hayatını kaybettiğini duyurdu. Bölgede yaklaşık 150 bin kişi için tahliye emri verildiği ve 12 binden fazla yapının hasar gördüğü bildirildi.
Yangınların neden olduğu toplam hasar ve ekonomik kaybın 250 milyar dolar ile 275 milyar dolar arasında olacağı tahmin ediliyor.
Kaynak: Demirören Haber Ajansı (DHA)
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8144 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5121 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5010 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4772 kez okundu
5
Norweç silahlı kuvvetleri kadınlardan oluşan özel kuvvetler eğitimlerini başlattı.
3406 kez okundu